Головна » Статті » Мої статті

Тиждень економіки

Тиждень економіки

 

Поняття «економіка» і «дитина» лише на перший погляд здаються надто далекими одне від одного. Якщо ж сприймати економіку як сферу «розумного» домашнього господарства, мистецтво його ведення, можна в доступній формі донести дітям елементарні базові знання з цієї галузі, роз’яснити зміст економічних взаємозв’язків. Щоб розширити знання дошкільнят про економіку та економічні поняття в нашому закладі з 24 по 31 січня проходив тиждень економічних знань.

Педагогами Гримаківською А.В., Погоревич А.Г. (середні групи), Ястремською Ю.М., Боршуляк Т.М. (старші групи), Романюк Л.В. (підготовча група) проведено інтегровані заняття з пріоритетом економічного виховання, присвячені різноманітній тематиці: «Що про воду треба знати, щоб її не розтрачати», «Що таке реклама?», «Малюкам про житлово-комунальні послуги», «Казковий бюджет», «Навіть малятам про гроші треба знати».

В ході практичної діяльності малюки ближче ознайомилися з простими економічними термінами:

- економіка, бюджет, ціна, гроші, товар, вартість, банк, реклама, власник, конкуренція, продукція, ярмарок та ін.;

- з новими професіями, такими як менеджер, підприємець, бізнесмен, фінансист, рекламодавець, фермер та ін.;

- з поняттями: дорожче – дешевше, вигідно – невигідно, виграв, програв, поміняв.

  • метою активізації пізнавальної та мовленнєвої діяльності дітей, поглиблення економічних знань дошкільнят, унаочнення економічних термінів та понять, педагоги використали інноваційні педагогічні технології: ІКТ, казкові лабіринти гри, коректурні таблиці, ТРВЗ; пошуково-дослідницьку та практичну діяльність (досліди з водою, вичавлювання соку за допомогою ручного та електроприладу); нетрадиційні способи образотворення (виготовлення старовинних монет, сухого акваріуму, дизайн гривні та дитячого автобусу); трудову діяльність (ручна праця – термос з покидькового матеріалу, висаджування цибулі, випікання печива). Під час трудової та предметно-практичної діяльності закріпили знання з області категорій, пов’язаних з працею (предмети праці, результати праці, індивідуальна, колективна праця).

Старші дошкільнята залюбки гралися в сюжетно-рольові, настільно-друковані, дидактичні ігри; слухали та обговорювали твори художньої літератури.

Крім того у дошкільнят сформувалися знання про людину бережливу, економну, гарного господаря; вони засвоїли правила чесної, справедливої гри, вміння програвати, не ображаючись на партнера.

Педагоги закладу взяли участь у аукціоні-ідей «У гру граємо, ази економіки вивчаємо». Під час аукціону вихователями було презентовано різноманітні ігри економічного спрямування: дидактичні, настільно-друковані, мультимедійні. Ігри систематизовано та оформлено ігротеку в методичному кабінеті.

Напрацювання педагогів закладку у напрямі економічного виховання дошкільнят презентувались під час щорічної виставки педагогічних ідей та знахідок дошкільної освітянської родини Кам’янця-Подільського:

  • «Економічне виховання дітей старшого дошкільного віку: моніторинг компетенцій», вихователь Боршуляк Т.М., 2016 р.;
  • «Економіка+STUDY» кейс з економічного виховання, творча група закладу у складі Басалиги О.В., Коваль С.О., Пиріг Є.І., Лиманюк Т.С., Романюк Л.В., Грицюк Т.С. , 2016 р.

Активно долучалися до процесу формування економічних знань дітей батьки. З метою розширення інформаційно-просвітницького простору родин вихованців з даного питання проведено наступні форми роботи:

  • консультації «Знайомимо дошкільнят з економікою», «Економічне виховання в родині»;
  • експрес-опитування «Сімейний бюджет», «Чи ощадливі ви?»;
  • організовано виставку сімейних банерів «Топ – 5 основних правил сімейної економіки», матеріали якої узагальнено у папку «Родзинки сімейного виховання з економіки»
Категорія: Мої статті | Додав: 5olimp (17.02.2017)
Переглядів: 318
Всього коментарів: 0