Головна » Статті » Мої статті

Працюємо дистанційно

Шановні батьки, сьогодні ми поговоримо про теплу пору та пору відпочинку. 

Проведіть з дітьми бесіду:

- Ось і закінчується зелений травень. А разом із ним прощається з нами яка пора року? (Весна.)

- Якою була цьогорічна весна? (Теплою, квітучою, гарною.)

- Весняна приро­да рідного краю подарувала нам чимало див, і кожний весняний мі­сяць показав нам свої маленькі чудеса. Давай-но пригадаємо їх.

- У якому місяці ми спостерігали за пухнастими вербовими котиками, сережками на берізці,  ліщині та розглядали їх? (У березні.)

- У якому місяці ми милувалися першими кві­тами,  допомагали наводити лад на подвір’ї, сіяти квіти на клумбі та овочі на грядочці? (У квітні.)

- Коли ми милувалися червоними тюльпанами, цвітінням фруктових дерев, бузку, калини? (У травні.)

- Чи сумно тобі прощатися з вес­няною порою? Чому?

- Попереду на нас чекає також чудова пора. Яка? (Сонячне літо).

Природа літа так само не залишить нас без прекрасних вражень, без нових відкриттів. Літо – найспекотніша пора. Літнє сонечко дуже щедре, іноді навіть занадто спекотне. Воно сяятиме високо-високо. День бу­де дуже довгим, а ніч навпаки – коротесенькою. Літо частуватиме нас своїми дарами: ягодами й фруктами, грибами та барвистими квітами.

- Що ти знаєш про літо?

- На яку погоду слід чекати нам уліт­ку?

- Як поводиться в літні дні сонечко?

- Яку тривалість мають літній день та літня ніч?

- Яких дарунків чекаєш ти від літа?

- За кілька днів до нас завітає перший літній місяць – червень (повторіть з дитиною назву місяця). Завітає й наповнить зелену кар­тину довкілля своїми яскраво-червоними барвами. Зачервоніють на клумбі пишні маки. У садках наллються червоним соком череш­ні та полуниці, а потім і порічки. А в лісі, трохи пізніше, у другій половині червня, ми  зможемо знайти червоні-червоні та солодкі, як мед, сунички.

Розкажіть дитині про те, що якраз у цю пору, наприкінці весни або на початку літа, у біль­шості представників тваринного світу з’являються дітки – звіря­та й пташенята. Можна також звернутися до дитини із такими запитаннями:

- Хто вилупиться із яєчок, які лежать у пташиних гніздечках? (Пташенята – дітки птахів)

- Хто народиться в лігвах, норах та кубельцях? (Ма­ленькі звірята – дітки тварин)

Пограйте у дидактичну гру «Пташенята й звірята»

У шпака та шпачихи з’явилися….(шпаченята);

У голубки та голуба вилупились…..(голубенятка);

У ластівок є маленькі…...(ластів’ятка);

У лиса та лисиці народилися….(лисенята);

У вовка та вовчиці з’явились на світ…..(вовченята);

У їжака та їжачихи народились…(їжаченята);

У зайця та зайчихи з’явилися….(зайченята).

Пограйте  у мовленнєву гру «Розповідь про літо»

Разом з дитиною складіть невелику зв’язну розповідь за запитаннями  про літо.

Запитання:                            

Яка пора року, який місяць настане за кілька днів?

Яких днів, якої погоди ми чекаємо від літа?

Які ягоди подарує нам перший літній місяць червень?

Які квіти розцвітуть із приходом літньої пори?

Які клопоти чекають улітку на птахів та звірят?

Чому наприкінці весни та на початку літа кажуть: «У лісі на­став сезон тиші»?

Як слід поводитися цієї пори в лісі та чому?

Примірний варіант розповіді:

За кілька днів закінчиться весна і настане літо. Розпочнеться перший літній місяць – червень. Від літечка ми чекаємо ясної, со­нячної, теплої погоди. Червень подарує нам різні ягоди: полуниці, суниці, порічки, черешні. Із приходом літньої пори розквітне бага­то квітів: маки, дзвіночки, ромашки. У звірів та в пташок наста­не копітка пора, адже в них невдовзі з’являться дітки. Пору, коли пташки висиджують та доглядають пташенят, називають сезоном тиші. У цей час люди, приходячи в ліс, мають поводитися тихо-тихо, щоб не турбувати його мешканців, не лякати їх. Якщо ми підемо до лісу, то не будемо там шуміти, галасувати й голосно роз­мовляти.

Конструювання з поролону «Стоніжка»

Перед тим як дитина виконуватиме цю роботу, розгляньте картинку.

Можна також прочитати дитині жартівливий віршик:

Чом, малесенька стоніжко,

Не виходиш грати в сніжки?

Доки взую сотню ніг,

Геть увесь розтане сніг.

 Для ви­готовлення стоніжки знадобляться смужечки поролону, но­жиці й товсті нитки (можна використати й пряжу для плетіння).

Роботу виконують у такій послідовності:

1. Фломастером намічають на поролоні крапочки на однаковій відстані одна від одної.

2. Нарізають ножицями 7 – 10 ниток однієї довжини.

3. Зав’язують кожну нитку на позначеному на поролоні місці.

4. На голівці стоніжки малюють фломастером очі та ротик, зі скі­почок або голочок ялини прилаштовують ріжки.

Категорія: Мої статті | Додав: 5olimp (25.05.2020)
Переглядів: 32
Всього коментарів: 0
avatar