Головна » Статті » Мої статті

Працюємо дистанційно

Розгляньте разом з дитиною малюнок і познайомте  її з назвами різних продуктів.

          Поясніть, що все це –  «продукти харчування».

         Пограйте у гру «Що із чого?». Запропонуйте  дитині уважно розглянути  картинку і з’єднати

  •  муку з продуктами, виготовленими з неї, жовтими лініями;
  •  молоко — з продуктами, виготовленими з нього — синіми лініями;
  •  м’ясо — з продуктами, виготовленими з нього — червоними.          
                          
  •    - Які це продукти? (Мучні, молочні, м’ясні.)

Виконайте

  • артикуляційну гімнастику

•        «Жуємо тверду моркву»: імітація жування. Виконувати повільні та швидкі рухи щелепами.

•        «Самовар»: надувати одночасно обидві щоки.

•        «Підготуємо чашечки для чаю, кави, соку»: чия «чашечка» глибша? Язик «чашечкою» зовні і всередині рота.

•        «Чашка і блюдце на столі»: чергувати позиції: язик «чашечкою» і язик «на дні».

•        «Смачне варення»: висунути широкий язик, облизати верхню губу та заховати язик всередині рота.

•        «Пиріжок»: рот відкритий, губи в посмішці. Покласти «широкий» язик на нижню губу.

  • вправи на розвиток мовленнєвого дихання

•        «Дуємо на гарячу каву»: витягнути губи широкою «трубочкою» (вдих), подути на гарячу каву (видих).

•        «Пихкаючий чайник»: промовляти: «Пих-пах-пох! Пих-піх-пих-піх! »

•        «Борщ кипить»: взяти іграшкові каструльки, наполовину заповнені водою, опустити в них коктейльні трубочки, подути, не надуваючи щік, щоб «борщ» у каструльках «не википів».

  • вправу на розвиток слухової уваги та фонематичного сприйняття «Повтори, не помились»

Каша, суп, пюре, плов;

суп, голубці, молоко, сир;

борщ, каша, масло, сир;

голубці, пюре, борщ, компот

Виконайте вправи:

 «Допоможи кухарю». Нехай дитина вибери ті предмети, які знадобляться кухарю для приготування  їжі.

 «Підбирай, називай, запам’ятовуй». Попросіть дитину розказати, як кухар готує, використовуючи предмети посуду і продукти (дитина має назвати  якомога більше слів-дій. Наприклад: «У каструлі варить, розігріває, кип’ятить...» І т. д.)

Вправа «З чого — який?».

  1. Поясніть дитині, що для приготування страв кухар використовує різні види олії. Назвіть один приклад:  Олія із соняшника яка? Соняшникова.. А далі нехай дитина сама утворить слова (прикметники)

Олія з кукурудзи — ... .          

         Олія з оливок — ... .

Олія з сої — ... .                      

  1. Назви страви правильно: (салат з овочів — овочевий):

Каша з гречаної крупи — ... .  

Запіканка з сиру — ... .

Пюре з ягід — ... .                   

        Сік із фруктів — ... .

 «Роздивись і назви». Розглянь малюнок. Які предмети заховались? Назви їх.

  «Четвертий зайвий». Послухай слова і назви зайве слово. Поясни, чому воно зайве:

    • Тарілка, виделка, хліб, ніж.
    • Вафлі, чашка, бублик, сухарі.
    • Кефір, сир, йогурт, ковбаса.

Прочитайте дитині  оповідання і запропонуйте  подумати, як можна його назвати?

Сьогодні, дорогі мої діти, ми разом приготуємо на обід борщ, сказала мама. Іванко і Марійка з радістю стали допомагати мамі.

Спочатку діти мили щіткою, чистили і дрібно різали овочі: картоплю, буряк, помідори, перець, морквинку, цибулю і часник.

Потім мама по порядку поклала підготовлені овочі в каструлю з киплячою водою, посолила борщ і накрила каструлю кришкою.

Коли борщ зварився, діти допомогли мамі накрити на стіл і сіли обідати. Мама розлила по тарілках запашний духмяний борщ, Іванко нарізав хліба, а Марійка додала в кожну тарілку ложечку сметани. Всі їли та хвалили смачний борщ.

- Ніколи  раніше борщ не виходив такий смачний! — сказав Іванко.

- А все тому, що ви мені допомагали! — відповіла мама.

  • Як можна назвати наше оповідання? Розкажіть про те, як діти допомагали мамі варити борщ..
  • Виберіть, який малюнок буде першим, другим...


Приготуйте разом з дитиною вечерю.

 

Категорія: Мої статті | Додав: 5olimp (13.05.2020)
Переглядів: 38
Всього коментарів: 0
avatar