Головна » Статті » Мої статті

Працюємо дистанційно

 Разом з дитиною перегляньте відеофільм «Водойми» за посиланням: 

https://www.youtube.com/watch?v=_5JtcjMbW2I або https://www.youtube.com/watch?v=JfUzMvkWZIc

Відгадайте загадки про мешканців водойм за посиланням:   

https://www.youtube.com/watch?v=c6oGwTGMTaQ

Читання вірша Л. Савчук «Казка про річку» 

Пропоную, дітки, вам

Казочку про добру річку.

В ній порад багато дам,

Як берегти і цінувать водичку.

         Жила на світі одна велика річка,

         Її голубили повітря й тепла нічка.

         Здіймав в ній хвилі легкий вітерець,

         І викликала радість річка в безлічі сердець.

Вона купала діток водами своїми,

І пестила їх личка краплями ясними.

Всіх напувала: рослинок і тварин,

Хто пив ту воду – знов ставав красивим й молодим.

         Раділа річка, дарувала щастя,

         Та раптом – помарніла вмить.

         Відчула – наближається нещастя,

         І дуже важко стало річці жить.

Що, Річечко, з тобою, – звірі запитали.

Але вони тоді ще і не знали,

Людина почала ту річечку бруднить.

А як же потім воду будуть з неї пить?

         І річка та велика залилась сльозами,

         Від сліз, що витікали, менша вона стала.

         Всихала річка і всихала,

         Аж поки крапелькою крихітною стала.

Тоді зібрались звірі разом,

І до людей звернулися вони:

- Спасіть ви річку всім своїм загалом,

Очистіть воду, поспішайте до зими.

         Тут люди всі нарешті схаменулись.

         Що робим ми? Чи ми всі тут забули,

         Як річка нам давала всім життя.

         Якщо ми знищим краплю, не буде вороття!

Вони ту краплю напоїли,

Життя у неї знов вселили.

І річка  миттю ожила,

В край рідний радість знову принесла.

          Проведіть бесіду за змістом вірша:

- Що дарувала людям річка, коли була чистою?

- Що зробили люди з річкою?

- Що сталось з птахами і тваринами?

- Що вирішили зробити люди, щоб врятувати річку?

Гра «Малюємо хвилі» (пальчиком в повітрі)                          

Спочатку хвилі були: спокійні, лагідні, ласкаві.                                                

Потім були: сірими, незадоволеними, сердитими.

Ставали: грізними, бурхливими, гнівними, чорними.

Наприкінці: задумливими, знесиленими, сумними.                                                      Дослід: у великій мисці з водою спробуйте разом з дітьми влаштувати хвилі за допомогою різних предметів: ложки, трубки, кухонного вінчика для збивання. Після досліду діти можуть вправлятися у малюванні річкових і морських хвиль.

Малювання фламастером  https://www.youtube.com/watchv=TMpRUk14YBA                                                       Створіть зображення хвиль у незвичний спосіб – за допомогою вати і акварелі. Вологе зображення посипте сіллю. Хай діти розглянуть утворені зображувальні ефекти.

http://jak-namaljuvaty.pp.ua/7017-yak-legko-namalyuvati-akvarellyu-hvilyu-uroki-malyuvannya.html

Категорія: Мої статті | Додав: 5olimp (01.05.2020)
Переглядів: 56
Всього коментарів: 0
avatar