Головна » Статті » Мої статті

Працюємо дистанційно

Шановні батьки, Ви добре знаєте, що спорт – це добре самопочуття та розвиток, а не поганий стан здоров’я. І пам’ятайте, що дитина завжди потребує Вашої уваги. Адже саме заради уваги батьків дитина прагне бути кращою та отримує певні досягнення. Запам’ятайте єдине правило: необхідно відзначати кожне досягнення своєї дитини, виділяти успіхи та заохочувати все найкраще, і водночас намагатися повністю ігнорувати поразки.

Спортивний світ безмежний. Він відкриває багато можливостей для кожної дитини. Завдання батьків – відкрити двері у цей світ і допомогти зробити вибір.

Пропоную Вашій увазі кілька посилань, котрі допоможуть Вашій дитині.

- Запровадити корисні спортивні звички. Попри те, що під час карантину радять не відвідувати масові заходи, прогулянки свіжим повітрям та спорт ніхто не скасовував. Це прекрасна змога почати родиною робити  ранкову йогу «Вітання сонцю»

- Гімнастика для мозку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=8J-4E1zA9og

- Цікаві фізкультхвилинки, які допоможуть вивчити цифри та порухатися:

Цифра 1 – образ олівчика

Одиничкацифра рівна,  до олівчика подібна.

(Діти плескають у долоні)

Ось в рядочок дітвора  вже шикується: раз, два!

(Марширують і стають струнко.)

Руки вгору підняли,  на носочки стали ми.

(Руки з’єднують і піднімають угору.)

До сонечка потягнулись, йому весело всміхнулись.

(Піднімаються і опускаються на носочках.)

Цифра 2 – образ пташки

Двійка кличе на зарядку  всіх дітей, що по порядку,

Як пташат веселих зграя, у садочок прилітають.

(Діти розводять прямі руки в сторони, плавно рухають ними вгору-вниз.)

Руки вгору, руки в боки – чітко ми карбуєм кроки.

(Крокують на місці, високо піднімаючи коліна.)

Друзям весело всміхнулись і на місце повернулись.

(Роблять по черзі кілька кроків уперед і назад зі зма­хами рук, повертаються на свої місця.)

Цифра 3 – образ лисички

Трійка кличе всіх малят розім’яти ніжки.

(Діти встають зі стільчиків, струшують ніжками.)

Дружно станьмо всі у ряд,  потанцюймо трішки!

(Руки ставлять на коліна, трішки присівши.)

Хитра лиска всіх навчить, як слід хвостиком крутить.

(Роблять колові рухи колінами.)

Вправо – вліво повернімось,  весело усім всміхнімось.

напівприсяді, тримаючи руки на поясі, виконують рухи тазом, «малюючи хвостиком» у повітрі цифру 3.)

Щоби розім’яти ніжки,  можна попружинить трішки.

(Виконують танцювальний рух «пружинка», трима­ючи руки на поясі.)

Ну ж бо, лапками змахніть і скажіть усім: «Привіт!».

(Піднімають по черзі ліву і праву руки, вітаючись.)

Цифра 4 – образ будиночка

Ось четвірка. Постривайте,  дружно в коло всі ставайте!

Ми будиночок зведем,  як зозулі закуєм.

(Діти піднімають руки вгору, утворюючи «да­шок».)

Пташка з дому виглядає і «ку-ку» всім промовляє.

(Повертають голову вліво-вправо, промовляючи «ку-ку».)

Всіх запрошує до чаю й пригощає короваєм.

(Крокують на місці.)

Цифра 5 – образ яблучка

П’ятьце цифра не проста, а рум’яна й запашна.

(Діти простягають руки уперед, по черзі стискаючи їх у ку­лачки.)

Он на дереві високім яблучка дозріли.

(Тримаючи руки на поясі, виконують рухи головою вгору-вниз.)

Та зірвати їх малятам поки не під силу.

(Піднімають і опускають плечі.)

Та малята не здаються – вище й вище вгору пнуться.

Потягнулись, пострибали – повно яблучок нарвали!

(Високо стрибають і по черзі змахують правою і лівою ру­ками, «зриваючи яблука».)

Скуштувалиой смачні яблучка ці наливні!

(Погладжують себе по животах.)

Цифра 6 – образ чайника

Шістка-«чайник» вже кипить – і  свистить, свистить, свистить...

(Діти тримають зігнуті півколом руки пе­ред собою, зображуючи круглий чайник.)

Руку вгору підіймаємо,  правий бік свій розминаємо.

(Кладуть ліву руку на пояс, праву підні­мають над головою, нахиляються і тягнуться вліво.)

І управо нахилилися... З чайником ми подружилися!

(Нахиляються вправо, змінивши положення рук.)

С-с-с-с-с-с-с...

(Вдихають носом, видихають ротом, ромовляючи звук [с].)

Цифра 7 – образ молотка

А це сімкамолоток, вправний для усіх діток.      

(Діти показують рукою  «класс».)

Розмахнувся молоток – і  забили ми цвяшок.

(Руки витягують і змикають у «замок» над головою.)

Разпідняли руки вгору, двазігнулися додолу.

(Максимально прогинаються назад і з різким видихом нахиляються вниз, прямі руки зімкнені в «замок».)

Вправні наші всі малята, гарно вміють працювати.

(Імітують забивання цвяхів.)

Цифра 8 – образ автомобіля

Хто автівкою керує і по світу все мандрує?

(Діти розводять по черзі руки в сто­рони.)

Вісімка! А наші діти вміють всі кермом крутити.

(Витягують руки перед собою, «крутять кермом».)

По доріжках, по стежинках ми поїдем без зупинки.

(«Крутять кермом», діаметр якого поступово збільшують.)

Вліво – вправо повернемо та ще й друзів підвеземо.

(Повертають уявне кермо вліво-вправо, збільшуючи амплітуду рухів рук.)

Цифра 9 – образ кита

Ось дев’яткацифра гожа. А на кого вона схожа?

(Діти знизують плечима, руки розводять у сторони.)

Звір морський, поважний кит плавати усіх навчить.

(Голову нахиляють уперед, руки згина­ють перед собою в ліктях.)

- Гей, пливіть сюди, малята, хоче з вами кит пограти!

(Імітують плавання.)

Руки вправно розведемо  і по морю пропливемо.

(Глибоко дихають, імітуючи різні стилі плавання.)

Цифра 10образ сонечка

Число 10 любить сонце. Заглядає у віконце

(Діти встають, приставляють руку до чола «козирком», ніби заглядають у вікно.)

І цілує всіх малят,

(Шлють повітряний поцілунок.)

Гарних наших дошкільнят.

(Крокують на місці, високо піднімаючи коліна.)

Ручки вгору підіймай і промінчик упіймай!

(Руки піднімають угору, різко стискають-розтискають пальчики, «випускаючи промінчики добра».)

Йому весело всміхнись і на місці покрутись.

(Широко всміхаються, стають на пальчики, крутяться навколо себе.)

Займайтеся спортом разом! Тренування всією сім’єю приносять користь і дуже зближують. Частіше намагайтеся пограти в якісь спортивні ігри: бадмінтон, футбол, волейбол, настільний теніс і т.д. Варіантів маса!!!

Категорія: Мої статті | Додав: 5olimp (27.04.2020)
Переглядів: 55
Всього коментарів: 0
avatar