Головна » Статті » Мої статті

Працюємо дистанційно

Загадайте дитині загадку:                                                                                Вони всюди проживають,
По шість ніжок мають.
Можуть мати й крила,
Але це не птахи.
- Ну що, здогадались хто 

Звісно, це … (комахи).           

Скористайтесь додатком https://www.youtube.com/watch?v=aCgM2n8hDDI , розгляньте з малюком комах, назвіть їх.  Після перегляду  поговоріть з дитиною, що вона знає про цих комах, пригадайте правила поводження з ними (Не ловити, не брати до рук, не класти в кишені чи коробочки.)                                                             

Гра «Назви комаху»                                                            

 

Дидактична гра «Знайди тінь»

   

 

Дидактична гра «Склади віршик»                                   

Дитина за допомогою дорослого добирає рими  (назви комах), складаючи віршовані  рядки:     Ой бринить квітуча гілка, бо над нею в’ється ...  (бджілка).                              

У гнізді – пернаті птахи, а в мурашнику – ... (мурахи).                                 

Через трави навпростець мчиться коник-... (стрибунець).                              

Прямо в квітку, точно в ціль волохатий всівся ... (джміль).                                         Дидактична гра   «Знайомі комахи» 

Дитина за допомогою дорослого добирає слова-ознаки  заданих комах та слова-дії, що характеризують їх поведінку.                                                               

- Бджілка яка? (Маленька, жвава, працьовита, корисна...)   

- Що робить бджілка? (Літає, бринить, збирає нектар, дзижчить...)                      

- Коник-стрибунець, який? (Зелений, стрибучий, прудкий, невеличкий...)                           - Що робить   коник-стрибунець?  (Стрибає, сюрчить, мчиться...)                     

- Хрущ який? (Великий, коричневий, вусатий...)                                       

- Що робить хрущ? (Літає, гуде, повзає...)                                                             

- Метелик який? (Красивий, барвистий, гарний...)                                                 

- Що робить метелик? (Пурхає, перелітає з квітки на квітку...) 

Дидактична вправа «Домалюй та розмалюй»

Прочитайте та обговоріть оповідання В.Сухомлинського «Як бджілка знаходить квітку конвалії» Вилетіла з вулика бджілка. Літає над пасікою й дослухається. Чує, десь далеко-далеко дзвенять голосні дзвіночки. Летить бджілка на музику дзвіночків. Прилітає до лісу. А то дзвонять квітки конвалії. Кожна квітка –  маленький срібний дзвіночок. Усередині золотий молоточок. Б'є молоточок по сріблу – лунає дзвін, аж до пасіки лине. Ото так конвалія кличе бджілку. Прилітає бджілка, збирає з квітки пилок та й каже:                                              

- Дякую, квітко...  А квітка мовчить. Вона лише зніяковіло опускає голівку.

Проведіть бесіду за прочитаним:

- Про кого розповідається в оповіданні?                                                                 

- Як розквітла конвалія кличе до себе бджілку?                                                         

- Чи вдячна бджілка білосніжній конвалії? 

- Як поводиться квітка конвалії, почувши подяку бджілки?                               Порухайтесь на фізкультхвилинці: https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU    

Запропонуйте дитині переглянути мультфільм «Самотній метелик» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XfVtau0gPA4                                

Пальчикова гімнастика «Метелик»

https://www.youtube.com/watch?v=daHh5tsQBuY                            

Виготовте разом з дитиною метелика способом оригамі за зразком, який ви знайдете за посиланням:     https://www.youtube.com/watch?v=JAKaSuZJRao  

                             
 

Категорія: Мої статті | Додав: 5olimp (24.04.2020)
Переглядів: 58
Всього коментарів: 0
avatar