Головна » Статті » Мої статті

Працюємо дистанційно

Емоційний інтелект базується на вмінні розуміти свої та чужі емоції. Він дуже важливий для успішного спілкування і подальшого життя. Розвивати його потрібно ще змалечку. Як і завжди, краще робити це у грі. Тому пропонуємо вам корисну добірку ігор.

«Дзеркало». Запропонуйте дитині побути вашим «дзеркалом». Зображуйте подив, сум, радість, злість та ін., а малюк має вгадати, що за емоцію ви показали, та відтворити її на власному обличчі.

«Зроби обличчя». Разом із дитиною зробіть смішні обличчя з картону, кольорового паперу, вати та інших підручних матеріалів. Нехай кожне обличчя матиме свій особливий вираз. Після того демонструйте дитині ці зображення, а вона має згадати, за якої емоції обличчя набуває такого вигляду.

«Вгадай емоцію». Для цієї гри зробіть набір карток. На кожній із них намалюйте умовне обличчя, що відображує певну емоцію. Дитина має витягнути картку, жестами та виразом обличчя зобразити емоцію, а ви повинні її вгадати.

«Роздивляймося картинку». Варіант попередньої гри, але для менших діточок. Так само підготуйте картки (можна вирізати з газет фотографії, на яких люди мають характерні вирази обличчя). Демонструйте картки дитині та пояснюйте, де які зображені емоції.

«Намалюй настрій». Скажіть дитині, що зараз ви малюватимете свій настрій, і запропонуйте їй зробити те саме. А потім обміняйтеся малюнками і спробуйте вгадати за ними настрій одне одного! Найпростіше, звісно, намалювати обличчя, але дитині трохи старшого віку можна запропонувати відобразити настрій через кольори чи символічні зображення.

«Знімаймо кіно!». Найкраще зіграти в цю гру у дитячій компанії (якщо є братики і сестрички). Діти обирають сценариста, режисера, претендентів на головні ролі. Кожен претендент має «пройти кастинг», тобто виконати завдання: сценарист називає всім відомого казкового героя, режисер — емоцію, що потрібно втілити у образі цього героя.

Щоб трішки відпочити запропонуйте дитині виконати руханку  «Подивись на небо» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=jqy7Rm8n4Fk&fbclid=IwAR3V2WShC1Qx1Zt27D_K_D-0T6q3oCmivR3H7pebLy1BidX83FabSc2SOvs

Познайомити дітей з основними емоціями: радість, сум, здивування, сердитість, веселість, зніяковіння, переляк, закоханість допоможе  Вам перегляд відео «Емоції з рибками» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=i22lCEXJ6K4

А щоб, краще навчити дітей висловлювати свої емоції  Вам потрібно разом з дитиною проявити трішки фантазію та творчість.

 

  

Ця техніка підійде дітям молодшого дошкільного віку, які тільки починають висловлювати свої емоції і їм може бути важко знайти слова, щоб точно описати те, що вони відчувають.

Інвентар:

  • стопка старих журналів, книг і газет
  • ножиці та клей
  • картон

Почніть із загальної бесіди з дітьми. Запитайте їх про їхні недавні емоції і запропонуйте описати, що вони відчувають. Ви можете нагадувати їм про різні ситуації, в яких вони реагували по-різному.

Поясніть, що ви збираєтеся створити дошку емоцій для кожної емоції, яку вони іноді відчувають, і вони зможуть використовувати їх, коли вони відчувають, що не можуть описати свої почуття.

Виберіть емоції, на яких ви хочете зосередитися, і використайте картонну підкладку для кожної з них. Разом перегляньте журнали і знайдіть будь-які фотографії осіб або слів людей, які відносяться до кожної емоції.

Покрийте кожну дошку зображеннями, які представляють одну емоцію. Ви також можете використовувати кольорові олівці і ручки, фломастери, щоб зацікавити дітей процесом.

Тримайте ці дошки в доступній зоні, щоб діти могли використовувати їх в будь-який час.

Можна також створювати власні картини емоцій за допомогою:

  • пластиліну;
  • камінців (природніх або марблс);
  • пластикових тарілочок, ниток.

Пам’ятайте! Навчитись контролювати емоції, саморегуляція – це довгий шлях для дитини. Будьмо підтримкою та опорою для неї!

Категорія: Мої статті | Додав: 5olimp (22.04.2020)
Переглядів: 160
Всього коментарів: 0
avatar