Головна » Статті » Мої статті

Працюємо дистанційно

«Запам’ятовування абракадабри»

«Зараз я назву кілька слів,  і ми разом придумаємо цікаву розповідь. Називатися наша розповідь буде «Абракадабра». 7-10 слів. Для початку повільно повторіть їх дитині, а потім разом спробуйте пов’язати у розповідь.

Орієнтовні слова для розповіді: 

Їжачок, дерево, ріка, мило, гребінець, машина, сонечко, чашка, ваза, мавпочка.

Миша, літак, олівець, кошик, груша, окуляри, телефон, пташка, книга, квітка.

Гра «Піктограми»

Мета: розвиток образної пам’яті.

Слід починати з коротких речень, добре зрозумілих дитині, наприклад: кішка п’є молоко; книжка лежить на столі; капуста росте на городі; дівчинка сміється. Піктограми малює дорослий. Потім діти за його малюнками відтворюють речення. З пяти років дитина сама може малювати піктограми.

Гра «Магазин»

Мета: розвиток слухової пам’яті.

Дорослий уявно посилає дитину в магазин і пропонує запам’ятати всі предмети, які необхідно купити, Починаючи з 2-3 предметів, постійно збільшуємо їх кількість. У цій грі корисно поміняти ролі.

Гра «Здогадайся, що це?»

Мета: розвиток образної пам’яті.

Дитина закриває очі. Дорослий почергово дає предмети, які дитина спочатку мовчки всі обмацує, потім називає їх. Якщо вона не змогла визначити якогось із предметів, нехай опише, який він був на дотик (холодний чи теплий, важкий чи легкий, твердий чи м’який і т.д.).

Можливий перелік предметів: тенісний м’яч, шматок хутра, ложка, годинник, дерев’яний кубик, гумка, прапорець, фломастер.

Гра «Повтори навпаки»

Мета: розвиток пам’яті.

Дітям зачитують слова, а вони повинні повторити, починаючи з останнього слова: сон – ніс – ліс (ліс – ніс – сон); слон –  біль – міль; ніч – піч –  річ; сир –  мир – вир; око – лоб – вухо і т.д.

Гра «Запам’ятай рухи»

Мета: розвиток моторно-слухової пам’яті.

Ведучий показує дітям рухи, які складаються з трьох-чотирьох дій. Діти повинні повторити ці дії спочатку в тому порядку, а якому показував ведучий, а потім у зворотному.

Пропоновані рухи:

Присісти – встати, підняти руки – опустити.

Підняти руки долонями догори («збираю дощик») – повернути долоні донизу – опустити руки вздовж тулуба –  підняти руки у різні боки.

відставити праву ногу вправо – приставити. Відставити ліву ногу вліво – приставити. Присісти –  встати – повернути голову вліво, прямо і т.д.

«Запам’ятай і змалюй»

 Дорослий  демонструє протягом 3-5 с низку простих геометричних фігур. Після цього кожен відтворює в зошиті це по пам’яті.

 Для ускладнення вправи кількість фігур можна збільшувати, а також змінювати їх на інші знайомі для дітей об’єкти.

«Геометричний диктант»

Зачитайте геометричні фігури. Діти запам’ятовують їхню послідовність і малюють у зошиті:

Коло, квадрат, ромб, коло, трикутник;

Трикутник, коло, квадрат, ромб, трикутник;

Ромб, квадрат, трикутник, ромб, коло.

Графічний диктант «Намалюй по стрілочці від крапки...»

 

Вправа «Фотоапарат»

Перед дитиною на столі розкладають предмети (не більше 7). Дитина протягом 30 с запам’ятовує, що де лежить. Потім відвертається, а дорослий перекладає або замінює предмети. Дитина повинна виявити, що змінилося.

 

Категорія: Мої статті | Додав: 5olimp (09.04.2020)
Переглядів: 54
Всього коментарів: 0
avatar