Головна » Статті » Мої статті

Працюємо дистанційно

Шановні батьки!

         Сьогодні я пропоную Вам перевтілитися разом із своєю дитиною у «музичних художників».

         Чи знаєте ви, що картини природи створюють не лише художники, а й композитори? Такі пейзажі не вставиш у раму і не почепиш на стіну, зате їх можна послухати!  Давайте зараз в цьому переконаємося. Перейдіть за посиланням https://v-s.mobi/%D0%BA-%D0%B4%D0%B5%D0%B1%D1%8E%D1%81%D1%81%D1%96-%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%8F%D1%87%D0%BD%D0%B5-%D1%81%D1%8F%D0%B9%D0%B2%D0%BE-%D1%94-%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C-05:21  

і послухайте,  як  особливо яскраво відображали природу в музиці композитори («Місячне сяйво» К. Дебюссі).

         Після прослуховування поговоріть з дитиною:

- Який характер музики на початку? (Спокійний, мрійливий, світлий).

- Як змінюється він у середині твору? (Музика стає бурхливішою, яскравішою).

- Як композитор досягає зміни характеру музики? (На початку твір звучав тихо, повільно, а в середині музика стала швидшою й гучнішою).

- Як закінчується твір? (Затиханням, заспокоєнням).

- Що дитина уявила, слухаючи музику? 

         А які картини побачили ви, слухаючи музику? Чому різні люди уявляють різні пейзажі?


         Можете ще раз запропонувати послухати музичний твір. Для повного сприйняття музичного пейзажу розгляньте картину С. Брусилова «Вечір. Ніч».

А щоб дитині легше було відчути музику, запропонуйте їй вільно рухатися під її звуки, втілюючи її образи в рухах, а потім разом зіставте твори художника і композитора:

- Які звуки можна «почути» на картині?

- Якими словами можна  описати музичні образи?

- Як пов’язані між собою різні види мистецтва?

         І наостанок,  запропонуйте дитині створити пейзажі, навіяні музичним твором.

Творчих Вам успіхів!!!  І будьте здорові!!!

 

Категорія: Мої статті | Додав: 5olimp (06.04.2020)
Переглядів: 54
Всього коментарів: 0
avatar