Головна » Статті » Мої статті

Працюємо дистанційно

                          Шановні  батьки!

         Ми продовжуємо з Вами співпрацювати, хоч і на відстані, але разом.

Кожен з вас, мабуть, знає, що дитинство – період розквіту в житті людини.

Це час, коли дитина подібна квітці, яка тягнеться своїми пелюстками до сонечка. Діти дуже чутливо реагують на кожне слово сказане дорослим. Тому завдання наше з вами – прищепити дітям любов до прекрасного, навчити їх умінням і навичкам гри в колективі, розвинути в них такі якості, як доброта, почуття товариства і благородства. Ці чудові людські риси можна виховати за допомогою мистецтва.

         З музикою робити це – суцільне задоволення!

         Сьогодні  мова наша  піде про звук, зокрема, про музичний звук.

Звук – це вібрація, яка має вплив на любий предмет, живий організм, в тому числі і людський.

Всі оточуючі нас звуки можна розділити на дві важливі групи:                    

звуки шумові ( від слова «шум» , «шуміти»);

звуки музичні ( від слова «музика»)

Із музичних звуків складається будь-яка пісня, будь-який музичний твір, будь-яка мелодія, у таких звуків і назва особлива мелодійні.

         Звуки по силі звучання не однакові, вони різняться між собою не тільки динамікою.

         Щоб дізнатись ще про одну таємницю звуку, пограйте з дитиною у гру «Діалог».

         Уявіть, що зустрілись дві людини: одна велика – велика, з низьким голосом, а друга – малесенька, з тоненьким голосочком. Велетень басом питає маленьку людину, а та відповідає йому тоненько і ніжно.

  • Де ти живеш? – прогримів велетень.
  • У квітці конвалії, – ніжно задзвеніло у відповідь.
  • З ким ти дружиш? – знов прогриміло запитання.
  • З Дюймовочкою.

         Можна придумати діалог і далі, не забуваючи, що велетень говорить басом , а малюк – високо, ніжно (тоненьким голосочком).

         Отже, кожен звук має свою висоту, яка відрізняє один звук від іншого і любий шумовий від музичного.

         Для розвитку у дитини уміння розрізняти звуки за висотою, пограйте з дитиною у дидактичну гру « Подумай і відгадай» (для дітей 3-5 років).

Ігровий матеріал: картки по кількості гравців, на яких зображені ведмідь, зайчик, пташка.

Хід гри:  дитині дають картинки. На піаніно чи у записі (на компютері , у телефоні) звучить мелодія: «Зайчик», муз. М. Старокамодського; «Ведмідь», муз. М. В. Ребікова; «Горобчики» муз. М. Красєва. (можна підібрати другий музичний матеріал за бажанням).

         Дитина впізнає мелодію і підіймає відповідну картку.

В  процесі гри розвивається уміння розрізняти звуки низького, середнього та верхнього регістрів.

Гра « Дзвіночки» ( 5-7років).

Ігровий матеріал: два набори дзвіночків різних за розміром. Картинка із зображенням дзвіночків.

Хід гри: Перед початком гри розкажіть дитині казочку про дзвіночки.

         Жили-були  собі дзвіночки. Найбільшого звали «Дан – дан» , середнього – «Дон – дон» , а найменшого – «Дінь – дінь». В грі  приймає участь дитина і дорослий. Дорослий сідає спиною до дитини і дзвенить дзвіночками по черзі. Дитина повинна знайти у своєму наборі дзвіночків той, що дзвенів. При повторенні гри дитина і дорослий міняються місцями.

Можна ще й для гри використовувати склянки з тоненького скла, наповнені водою. Різний рівень води в склянках впливає на висоту звуку. Вдаряти по склянках треба легким рухом, використовуючи звичайну ручку або олівець.

     Ще звуки розрізняють по силі звучання (голосний і тихий звук).

Вправа  « Голосно – тихо заспіваємо» ( для дітей 5-7 р.)

Ігровий матеріал: Різноманітні музичні іграшки.

Хід гри: У грі можуть прийняти участь декілька чоловік. Це можуть бути рідні дитини. Вибирають ведучого, який виходить з кімнати, решта домовляється  куди заховати іграшку. Ціль ведучого знайти її, керуючись силою звучання пісні, яку можуть співати всі.

         Всім необхідно пам’ятати  одне правило: звучання пісні посилюється по мірі приближення до місця, де знаходиться іграшка та послаблюється по мірі віддалення від неї.

         Якщо дитина успішно справляється із завданням, при  повторній грі, вона може сама заховати іграшку. Можна використовувати запис, регулюючи гучність.

Грайте! Співайте із вашими дітками! Музикуйте! Танцюйте!

Адже саме Ви стаєте основним прикладом наслідування для них!

Будьте здорові!!!!!!! Бережіть своїх діток та себе!

Категорія: Мої статті | Додав: 5olimp (27.03.2020)
Переглядів: 76
Всього коментарів: 0
avatar