Головна » Статті » Мої статті

Працюємо дистанційно

Не таємниця, що діти найкраще сприймають інформацію, подану в казковій формі. За допомогою казкових героїв можна пояснити дітям всі ті ж самі істини, але зробити це у легкій, доступній для дитячого розуміння формі. Казки заслужено вважають найпотужнішим інструментом  навчання дітей. Діти мислять образами, їм набагато простіше уявити собі ситуацію з боку, де головними героями є казкові персонажі. Саме на прикладі героїв казок найкраще засвоюється важлива життєва інформація.

Отож, пропоную Вам, шановні батьки,  розповісти своїм дітям одну цікаву казкову історію. Але для того, щоб дізнатися імена головних героїв, потрібно відгадати загадки.

Довгі вуха, куций хвіст, невеликий сам на зріст. 

На городі побував,  нам капусту попсував. 

Довгі ноги – скік та скік... Ми за ним, а він утік... (заєць)

По травичці він стрибає, і сюркоче, і співає,

Заливається, як дзвоник, називають його... (коник).

Сіра шубка із пір’їн. Дуже жвавий хлопчик він.

Не орел цей стрибунець. Хто це, діти? ... (горобець).

КАЗКА ПРО ТЕ, ЯК ТВАРИНИ ПОБУДУВАЛИ СОБІ БУДИНОЧКИ

     Зустрілися якось на лісовій галявині заєць, горобець і коник. Почали вони одне одному про своє життя розповідати.

- Я сьогодні під дощ потрапив і весь промок, скаржиться заєць. Був би у мене будиночок, я зміг би в ньому сховатися, і жоден дощ мені не був би страшний.

- А я сьогодні знайшов ціле поле колосків! зацвірінькав горобець. Їх би в будиночок віднести мені б зерняток на всю зиму вистачило,задумався горобець, а потім додав:

- Добре, коли будиночок є!

- Але ж ми маленькі, у нас сил не вистачить собі будиночки побудувати! застрекотав коник.

- Тож нехай кожний з нас покличе своїх родичів, запропонував горобець. Усім разом і будиночок легше побудувати.

Не встиг горобець договорити, як заєць забарабанив лапами по старому пню і закричав на весь ліс:

- Гей! Усі, в кого є шерсть, ідіть сюди! Побудуємо великий будинок і в ньому разом житимемо.

- А кого саме покликав заєць, як думаєте?

Завдання: Запропонуйте дитині  подумати та назвати тварин, які б допомогли зайцю побудувати будиночок. Попросіть дитину обґрунтувати свою думку. Спонукайте до розповіді: нехай дитина спочатку добере слова-ознаки, що характеризують зовнішність та вдачу відповідної тварини, а потім – слова-дії, що визначають звички цих тварин. Наприклад: який зайчик?(сірий, білий, пухнастий, боязкий, спритний, полохливий. довговухий, короткохвостий); що робить зайчик?(стрибає, тікає, ховається, слухає, боїться).

Заєць покликав ведмедя, лисицю, білку, вовка, лося, кабана.

- Усі, в кого шість ніг, йдіть сюди! застрекотав коник.Ми побудуємо собі будинок і в ньому будемо мешкати.

     - Як ви думаєте, хто прибіг до коника?

Завдання: Запропонуйте дитині  подумати та назвати комах, які б допомогли конику  побудувати будиночок. Разом з дитиною перегляньте та прослухайте відео-вірші про комашок, перейшовши за посиланням: https://www.youtube.com/watch?time_continue=67&v=JQKYDU_Clqo&feature=emb_logo

- Усі, в кого є пір’я, летіть сюди! Ми теж побудуємо собі будинок і в ньому будемо мешкати, зацвірінькав і собі горобець.

Завдання: Запропонуйте дитині  подумати та назвати птахів, які б допомогли горобцеві  побудувати будиночок. Спонукайте дитину дібрати дієслово, що визначає спів пташки. Наприклад: ластівка … (щебече), соловейко…(тьохкає), журавлі…(курличуть), зозуля…(кує), ворона…(каркає), голуб…(воркує), горобець… (цвірінькає) і т.д.

- На їх заклик збіглися і злетілися тварини з усього лісу. І лисиця, і бобер, і їжачок, і ведмедиця з ведмежам забажали разом із зайцем будувати будиночок. А дятел із совою до горобця підлетіли і вирішили в дуплі велике гніздо влаштувати, щоб усім місця вистачило. Над коником зібралася ціла зграйка комах і комарі, і мухи, і навіть бабка прилетіла. Хто пропонує будиночок під листочком будувати, а хто під грибком влаштуватися. Закипіла робота в лісі, і за декілька днів спорудили три будиночки. Зробили на них написи.

 - Як ти думаєш, які написи були на будиночках?

      - На одному написали «Комахи», на другому «Птахи», а на третьому «Тварини»

      - Тепер у нас є будиночки і негаразди нам нестрашні! сказав заєць і додав: - Тільки в будиночку ніхто нікого не їсть! У будиночку всі живуть мирно!

- Чи сподобалася казка? На які групи розподілилися всі герої? Чим вони всі схожі між собою?

Завдання: запропонуйте дитині разом сконструювати, намалювати або аплікувати казкові будиночки для лісових мешканців. Гарним доповненням до вашої спільної роботи може бути малюнок чи роздруківка зображення будь-якого героя казки, яку зможе розфарбувати чи прикрасити дитина.  Онлайн-розмальовки можна знайти за електронною адресою:

http://www.supercoloring.com/ua

   

 

Категорія: Мої статті | Додав: 5olimp (17.03.2020)
Переглядів: 67
Всього коментарів: 0
avatar