Формування у старших дошкільників позитивного ставлення до школи

 

 

  •  Розпочинайте підготовку до школи з ігор, під час яких діти могли б набути нових знань, умінь і навичок, а також розвивати свої здібності. Мова гри найбільш зрозуміла дітям, тому грайтеся з ними («Чого не стало?», «Що змінилося?», «Слова-міста», «Назви одним словом», «Я знаю п'ять назв квітів, посуду, меблів...» тощо).
  •  Дотримуйтеся систематичності занять: 10-15 хвилин щодня можуть дати ліпший результат, аніж година-дві на вихідних.
  •  Оцінюйте успіхи дітей, а в разі невдач — підбадьорюйте («Давай спробуємо разом, я впевнена, все вийде», «Ліпше буде зробити так» (показ, пояснення).
  •  Стежте за власним настроєм. Діти емоційно чутливі, тому якщо вам не хочеться гратися в якусь гру або ви погано почуваєтеся, ліпше відкладіть заняття. З поганим настроєм або над силу не грайтеся з дітьми. Ігрове спілкування має бути цікавим та емоційно-позитивним і для них, і для вас.
  •  Відвідайте із дітьми школу, де вони навчатимуться, покажіть їм, де роздягальня, їдальня, туалет.
  •  Розповідайте дітям про розпорядок дня у школі, про те, що роблять під час уроку, коли і як можна звернутися до вчителя. У цьому також може допомогти гра «в школу», завдяки якій діти створюють певний образ як школи, так і поведінки в ній.
  •  Поділіться власним досвідом шкільного життя, звісно, якщо він позитивний («Колі я уперше прийшов у школу, я теж не знав, а потім учитель нам показав, розповів...») розкажіть про смішний випадок на уроці тощо.
  •  Читайте дітям твори про школу, школярів, учителів.
  •  Формуйте в дітей об'єктивне уявлення про школу і навчання, не ідеалізуючи, але й не з; лякуючи майбутніх школярів, адже відоме перестає бути незрозумілим, таким, що туї бує і лякає.