Розпорядок дня ЗДО №5 на 2018-2019 н.р.

7.00 - 8.20

У садочок ми прийшли, привіталися, погрались і зарядку почали

(прийом дітей, ігри, ранкова гімнастика, індивідуальне спілкування)

8.20 - 8.45

Руки з милом ми помили, смачну кашу швидко з'їли

( підготовка до сніданку, сніданок)

8.45 - 9.00

Ще ми трішечки погрались,, до занять підготувались

(ігри, підготовка до занять)

9.00 - 10.30

На заняттях ми співали, малювали, рахували ...

(колективні та індивідуальні заняття)

10.30 - 12.20

Ось прогулянки пора - дуже рада дітвора

(підготовка до прогулянки, прогулянка)

 

12.20 - 13.00

В групу разом ми прийшли, на столах обід знайшли

(повернення з прогулянки, підготовка до обіду, обід)

13.00 - 15.10

Ліжко кличе малюків, відпочити треба їм

(сон)

15.10 - 15.30

Добре виспавшись – вставай, гартування починай!

(поступовий підйом, гартувальні процедури)

15.30 - 15.45

Для підтримки сили в нас полуденку прийшов час!

(підготовка до полуденку, полуденок)

15.45 - 17.30

Трохи треба позайматись, погуляти і погратись

(заняття, ігри, самостійна діяльність дітей, прогулянка)

17.30 - 19.00

День чудовий закінчився, тато наш не забарився,

Вже додому йти нам час, мама там чекає нас!

(прогулянка, повернення дітей додому)

РОЗПОДІЛ ОРГАНІЗОВАНОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

I молодша

1. Сенсорний розвиток

 

 

1. Ознайомлення із соціумом (дитина і довкілля/ народознавство)

1. Розвиток мовлення

2. Фізичний розвиток

1.Художньо-продуктивна діяльність (музична)

2. Сенсорний розвиток

1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/ аплікація)

2. Фізичний розвиток

1. Ознайомлення з природним довкіллям

1. Художньо-продуктивна діяльність (музична )

2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

1. Розвиток мовлення (художня література)

II молодша «А»

1. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

2. Ознайомлення із соціумом (дитина і довкілля/ народознавство)

1. Розвиток мовлення (художня література)

1. Логіко-математичний розвиток

2. .Фізичний розвиток

 

 

1. Здоров’я

1. Розвиток мовлення

2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/ аплікація)

1. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

1.Фізичний розвиток

2.Ознайомлення з природним довкіллям

II молодша «Б»

1. Ознайомлення із соціумом

(дитина і довкілля/ народознавство)

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

 

1. Фізичний розвиток

2. Розвиток мовлення

(художня література)

 

 

1. Логіко-математичний розвиток

2. Ознайомлення з природним довкіллям

1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/ аплікація)

1. Розвиток мовлення

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

 

1. Здоров’я

1. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

2. Фізичний розвиток

 

Середня «А»

1. Ознайомлення із соціумом

( дитина і довкілля/ народознавство )

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

1. Логіко-математичний розвиток

2. Фізичний розвиток

 

 

 

 

1. Здоров’я

1. Розвиток мовлення

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

 

 

1. Фізичний розвиток

2. Ознайомлення з природним довкіллям

3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

 

1. Розвиток мовлення (художня література)

1. Ознайомлення із соціумом (основи економічної культури)

2. Розвиток мовлення (міні-заняття)

 

 

 

 

Середня «Б»

1. Ознайомлення із соціумом

( дитина і довкілля/ народознавство )

2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

1. Розвиток мовлення (художня література)

1. Розвиток мовлення

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

3.Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

 

 

 

1.Фізичний розвиток

2. Логіко-математичний розвиток

 

 

 

1.Здоров’я

1. Ознайомлення із соціумом (основи економічної культури)

2. Фізичний розвиток

3. Розвиток мовлення

(міні-заняття)

 

 

1. Ознайомлення з природним довкіллям

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

 

 

Середня «В»

1. Ознайомлення із соціумом

( дитина і довкілля/ народознавство )

2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

3. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

1. Розвиток мовлення

2. Ознайомлення із соціумом (основи економічної культури)

 

 

1.Здоров’я

1. Логіко-математичний розвиток

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

 

1.Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

1. Ознайомлення з природним довкіллям

2. Розвиток мовлення

(міні-заняття)

3. Фізичний розвиток

1.Розвиток мовлення (художня література)

2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

3. Фізичний розвиток

ГСПДПРМ «А»

1.Фізичний розвиток

2. Ознайомлення із соціумом

( дитина і довкілля/ народознавство )

3. Логопедичне заняття

1. Розвиток мовлення (художня література)

1. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

2. Логіко-математичний розвиток

3. Логопедичне заняття

1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

1. Розвиток мовлення

2. Фізичний розвиток

3. Логопедичне заняття

 

1. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

1. Розвиток мовлення (грамота)

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.40

3. Логопедичне заняття

1. Ознайомлення із соціумом (основи економічної культури)

1. Ознайомлення з природним довкіллям

2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

3. Логопедичне заняття

1. Здоров’я

ГСПДПРМ «Б»

1. Ознайомлення із соціумом ( дитина і довкілля/ народознавство )

2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)

3. Логопедичне заняття

1. Здоров’я

1. Розвиток мовлення

2. Логопедичне заняття

3. Фізичний розвиток

 

 

1. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

1. Логіко-математичний розвиток

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

3. Логопедичне заняття

1. Розвиток мовлення (художня література)

1. Розвиток мовлення (грамота)

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

3. Логопедичне заняття

1. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

1. Ознайомлення з природним довкіллям

2. Логопедичне заняття

3. Фізичний розвиток

1. Ознайомлення із соціумом (основи економічної культури)

Старша «А»

1. Мовленнєва діяльність

2. Здоровязбережувальна рухова активність (спортивна зала)

3. Пізнавально-дослідницька діяльність

(досліди та експерименти)

4. Художньо-естетична діяльність

1.Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи

2. Пізнавально-дослідницька діяльність

(досліди та експерименти)

3. Художньо-естетична діяльність (музична)

1. Мовленнєва діяльність

2. Художньо-естетична діяльність

3. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи

4.Здоровязбережувальна рухова активність (спортивна зала)

1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи

2. Художньо-естетична діяльність

3. Пізнавально-дослідницька діяльність

(досліди та експерименти)

4. Мовленнєва діяльність

1. Мовленнєва діяльність

2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи

3. Художньо-естетична діяльність (музична)

4.Здоровязбережувальна рухова активність

Старша «Б»

1. Мовленнєва діяльність

2. Пізнавально-дослідницька діяльність

(досліди та експерименти)

3. Здоровязбережувальна рухова активність (спортивна зала)

4. Художньо-естетична діяльність

1. Пізнавально-дослідницька діяльність

(досліди та експерименти)

2.Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи

3. Художньо-естетична діяльність (музична)

1. Мовленнєва діяльність

2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи

3.Здоровязбережувальна рухова активність (спортивна зала)

4. Художньо-естетична діяльність

1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи

2. Художньо-естетична діяльність

3. Пізнавально-дослідницька діяльність

(досліди та експерименти)

4. Мовленнєва діяльність

1. Мовленнєва діяльність

2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи

3. Художньо-естетична діяльність (музична)

4. Здоровязбережувальна рухова активність