Розпорядок дня ЗДО №5 на 2018-2019 н.р.
7.00 - 8.20
У садочок ми прийшли, привіталися, погрались і зарядку почали
(прийом дітей, ігри, ранкова гімнастика, індивідуальне спілкування)
8.20 - 8.45
Руки з милом ми помили, смачну кашу швидко з'їли
( підготовка до сніданку, сніданок)
8.45 - 9.00
Ще ми трішечки погрались,, до занять підготувались
(ігри, підготовка до занять)
9.00 - 10.30
На заняттях ми співали, малювали, рахували ...
(колективні та індивідуальні заняття)
10.30 - 12.20
Ось прогулянки пора - дуже рада дітвора
(підготовка до прогулянки, прогулянка)
12.20 - 13.00
В групу разом ми прийшли, на столах обід знайшли
(повернення з прогулянки, підготовка до обіду, обід)
13.00 - 15.10
Ліжко кличе малюків, відпочити треба їм
(сон)
15.10 - 15.30
Добре виспавшись – вставай, гартування починай!
(поступовий підйом, гартувальні процедури)
15.30 - 15.45
Для підтримки сили в нас полуденку прийшов час!
(підготовка до полуденку, полуденок)
15.45 - 17.30
Трохи треба позайматись, погуляти і погратись
(заняття, ігри, самостійна діяльність дітей, прогулянка)
17.30 - 19.00
День чудовий закінчився, тато наш не забарився,
Вже додому йти нам час, мама там чекає нас!
(прогулянка, повернення дітей додому)
РОЗПОДІЛ ОРГАНІЗОВАНОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
|
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
I молодша |
1. Сенсорний розвиток
1. Ознайомлення із соціумом (дитина і довкілля/ народознавство) |
1. Розвиток мовлення 2. Фізичний розвиток |
1.Художньо-продуктивна діяльність (музична) 2. Сенсорний розвиток |
1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/ аплікація) 2. Фізичний розвиток 1. Ознайомлення з природним довкіллям |
1. Художньо-продуктивна діяльність (музична ) 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 1. Розвиток мовлення (художня література) |
II молодша «А» |
1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 2. Ознайомлення із соціумом (дитина і довкілля/ народознавство) 1. Розвиток мовлення (художня література) |
1. Логіко-математичний розвиток 2. .Фізичний розвиток
1. Здоров’я |
1. Розвиток мовлення 2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/ аплікація) |
1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
1.Фізичний розвиток 2.Ознайомлення з природним довкіллям |
II молодша «Б» |
1. Ознайомлення із соціумом (дитина і довкілля/ народознавство) 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)
|
1. Фізичний розвиток 2. Розвиток мовлення (художня література)
|
1. Логіко-математичний розвиток 2. Ознайомлення з природним довкіллям 1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/ аплікація) |
1. Розвиток мовлення 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)
1. Здоров’я |
1. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 2. Фізичний розвиток
|
Середня «А» |
1. Ознайомлення із соціумом ( дитина і довкілля/ народознавство ) 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) |
1. Логіко-математичний розвиток 2. Фізичний розвиток
1. Здоров’я |
1. Розвиток мовлення 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)
|
1. Фізичний розвиток 2. Ознайомлення з природним довкіллям 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)
1. Розвиток мовлення (художня література) |
1. Ознайомлення із соціумом (основи економічної культури) 2. Розвиток мовлення (міні-заняття)
|
Середня «Б» |
1. Ознайомлення із соціумом ( дитина і довкілля/ народознавство ) 2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) 1. Розвиток мовлення (художня література) |
1. Розвиток мовлення 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 3.Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)
|
1.Фізичний розвиток 2. Логіко-математичний розвиток
1.Здоров’я |
1. Ознайомлення із соціумом (основи економічної культури) 2. Фізичний розвиток 3. Розвиток мовлення (міні-заняття)
|
1. Ознайомлення з природним довкіллям 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)
|
Середня «В» |
1. Ознайомлення із соціумом ( дитина і довкілля/ народознавство ) 2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) |
1. Розвиток мовлення 2. Ознайомлення із соціумом (основи економічної культури)
1.Здоров’я |
1. Логіко-математичний розвиток 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)
1.Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) |
1. Ознайомлення з природним довкіллям 2. Розвиток мовлення (міні-заняття) 3. Фізичний розвиток |
1.Розвиток мовлення (художня література) 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3. Фізичний розвиток |
ГСПДПРМ «А» |
1.Фізичний розвиток 2. Ознайомлення із соціумом ( дитина і довкілля/ народознавство ) 3. Логопедичне заняття 1. Розвиток мовлення (художня література) |
1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 2. Логіко-математичний розвиток 3. Логопедичне заняття 1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) |
1. Розвиток мовлення 2. Фізичний розвиток 3. Логопедичне заняття
1. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) |
1. Розвиток мовлення (грамота) 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.40 3. Логопедичне заняття 1. Ознайомлення із соціумом (основи економічної культури) |
1. Ознайомлення з природним довкіллям 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3. Логопедичне заняття 1. Здоров’я |
ГСПДПРМ «Б» |
1. Ознайомлення із соціумом ( дитина і довкілля/ народознавство ) 2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) 3. Логопедичне заняття 1. Здоров’я |
1. Розвиток мовлення 2. Логопедичне заняття 3. Фізичний розвиток
1. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) |
1. Логіко-математичний розвиток 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 3. Логопедичне заняття 1. Розвиток мовлення (художня література) |
1. Розвиток мовлення (грамота) 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 3. Логопедичне заняття 1. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
1. Ознайомлення з природним довкіллям 2. Логопедичне заняття 3. Фізичний розвиток 1. Ознайомлення із соціумом (основи економічної культури) |
Старша «А» |
1. Мовленнєва діяльність 2. Здоров’язбережувальна рухова активність (спортивна зала) 3. Пізнавально-дослідницька діяльність (досліди та експерименти) 4. Художньо-естетична діяльність |
1.Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 2. Пізнавально-дослідницька діяльність (досліди та експерименти) 3. Художньо-естетична діяльність (музична) |
1. Мовленнєва діяльність 2. Художньо-естетична діяльність 3. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 4.Здоров’язбережувальна рухова активність (спортивна зала) |
1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 2. Художньо-естетична діяльність 3. Пізнавально-дослідницька діяльність (досліди та експерименти) 4. Мовленнєва діяльність |
1. Мовленнєва діяльність 2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 3. Художньо-естетична діяльність (музична) 4.Здоров’язбережувальна рухова активність |
Старша «Б» |
1. Мовленнєва діяльність 2. Пізнавально-дослідницька діяльність (досліди та експерименти) 3. Здоров’язбережувальна рухова активність (спортивна зала) 4. Художньо-естетична діяльність |
1. Пізнавально-дослідницька діяльність (досліди та експерименти) 2.Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 3. Художньо-естетична діяльність (музична) |
1. Мовленнєва діяльність 2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 3.Здоров’язбережувальна рухова активність (спортивна зала) 4. Художньо-естетична діяльність |
1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 2. Художньо-естетична діяльність 3. Пізнавально-дослідницька діяльність (досліди та експерименти) 4. Мовленнєва діяльність |
1. Мовленнєва діяльність 2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі людей; у світі природи 3. Художньо-естетична діяльність (музична) 4. Здоров’язбережувальна рухова активність |